ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
- ενασχόληση με θέμα που άπτεται του ενδιαφέροντος των εφήβων
- μετασχηματισμός του ενδιαφέροντος σε κριτική σκέψη, λόγο,καλλιέργεια της αυτενέργειας
- συνειδητοποίηση της σπουδαιότητας της συνεργασίας με τους συμμαθητές -συνερευνητές- και τους διδάσκοντες.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αρχικά αφόρμηση από το κείμενο της νεοελληνικής λογοτεχνίας τον “Ερωτόκριτο” του Κορνάρου ,και το σχετικό με τον έρωτα και την αγάπη κεφάλαιο στο σχολικό εγχειρίδιο της έκφρασης έκθεσης. Εμβάθυνση στη συνέχεια σε μια δεύτερη ανάγνωση του ποιήματοςκαι των κειμένων που παρατίθενται στο σχ.εγχειρίδιο. Συσχετισμός, ακόλουθα, με την ελληνική και ξένη λογοτεχνία, ζωγραφική, γλυπτική και μουσική .
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ
ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, παρωθητική και φθίνουσα από τον διδάσκοντα. Βιωματική και ενεργητική μάθηση.
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- κατανόηση σε βάθος της γνώσης των σχολικών αναγνωσμάτων
- ικανότητα έρευνας των πηγών
- διαμόρφωση σκεπτόμενου και κριτικού ανθρώπου
- ικανότητες επικοινωνίας και ανατροφοδότησης
- εξοικείωση με την τεχνολογία και εφαρμογή στην πράξη
- επαφή με τις καλές τέχνες και απόπειρα έκφρασης μ’ αυτές
- δημιουργία δηλαδή μιας σειράς γραμματισμών που θα κάνουν το μαθητή ικανό να διαχειρίζεται την κοινωνικη ζωή
- κατάκτηση στην πράξη μιας επικοδομιστικής γνώσης
- προσπάθεια αυτοαξιολόγησης και ετεροαξιολόγησης
ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ- ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Η.Υ, δίκτυο, υλικά εκτύπωσης, ακουαρέλες, ρούχα ένδυσης, φωτογραφίες, αφίσες, μουσική αναπαραγωγή.